Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
23 листопада 2017

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096
Шановні користувачі сайту! Просимо з відповідальністю ставитись до заповнення Скарги! Намагайтесь заповнювати максимально детально та корректно, надавати правдиві дані про подію та вказувати свої дані, в тому числі й контакти. Вся ця інформація допоможе якнайшвидше і ефективно усунути недоліки або порушення в роботі громадського транспорту.
Також повідомляємо, що заповнена вами скарга при відправці одразу ж потрапляє на поштову скриньку Управління транспорту та зв*язку. Окрім цього, ви можете відправити скаргу самостійно, завантаживши собі на комп*ютер та роздрукувавши сам шаблон (форму) скарги у форматі ворд.
Адресу Управління дивіться в "шапці" самої скарги. Дякуємо вам за розуміння! Успіхів у захисті свої прав в громадському транспорті.
З повагою, адміністрація сайту.

Тут Ви можете надіслати свою скаргу або пропозицію сприводу роботи міського транспорту на електронну пошту Управління транспорту і зв'язку ЧМР.

Також Ви можете самостійно завантажити та заповнити форму офіійної скарги Завантажити форму

Начальнику Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради

14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50

Будь ласка, вкажіть правильно своє прізвище, ім'я, по-батькові.(ПІП пасажира )
Неправильний ввід(місце проживання)
Невірно вказаний телефон(телефон)
Неправильний email.(ел. пошта)

Офіційна скарга

Будучи громадянином України і жителем міста Чернігова, я,  Будь ласка, вкажіть правильно своє прізвище, ім'я, по-батькові. , відповідно до ст.40 Конституції України та Закону України «Про звернення громадян» маю право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями.

Згідно Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови КМУ від 18.02.1997 №176 "Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» та Порядку організації перевезень пасажирів та багажу автомобільним транспортом, затвердженого наказом Мінінфраструктури України від 15.07.2013 № 480 маю право на своєчасне, повне та якісне задоволення потреб при перевезенні автомобільним транспортом.

Суть порушення та виклад обставин:
Вкажіть дату, коли сталася подія. о  Неправильно введено годину події  годині  Неправильно введені хвилини  хвилин я їхав/ла в автобусі маршруту №   Номер маршруту має бути числом! , державний номер транспортного засобу   Неправильно введений реєстраційний номер транспорту   детальний опис порушення  
Дані було введено невірно

Таким чином, мої права було порушено, оскільки:
Дані було введено невірно

Керуючись ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР прошу розглянути звернення та своєчасно надати відповідь.
Враховуючи вищевказане, вимагаю негайно поновити мої порушені права:   Неправильний ввід   та захистити законні інтереси від незаконних дій перевізників та/або підлеглих їм працівників.
У зв’язку із заподіянням шкоди моїм правам притягнути до відповідальності відповідно до чинного законодавства України перевізника маршруту №  Маршрут не повинен відрізнятися від вказаного вище! Відповідь прошу надіслати за наступною поштовою адресою:  Невірний ввід   або на електронну адресу:   Неправильний email.  

Вкажіть дату заповнення  Будь ласка, вкажіть правильно своє прізвище, ім'я, по-батькові.(ПІП пасажира ) 

Перевірочний код
Перевірочний код

Введіть символи на малюнку