Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
24 вересня 2017

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

Про проект

Онлайн-платформа “Громадський контроль за роботою пасажирського транспорту bus.cn.ua” був створений з метою надання інформації про права пасажирів громадського транспорту та створення можливості оперативно повідомити про будь-яке правопорушення з боку перевізників.

Сайт був створений за підтримки Чернігівської обласної державної адміністрації у рамках виконання Програми сприяння розвитку громадянського суспільства на 2012—2015 роки «Чернігівська громада» та модернізований за підтримки ГО “Ахалар” та фонда ім. Ч. Ст. Мотта.

Організатор проекту - ГО “Агенція міських ініціатив”, керівник проекту - Романова Тетяна

Як користуватись сайтом?

1) На сайті є можливість відправити Скаргу щодо роботи громадського транспорту до Управління транспорту та зв*язку та отримати у відповідний строк відповідь. Це зробити ви можете, скориставшись Розділом “Написати скаргу” - “Відправити скаргу”. Далі ви заповнюєте форму самої скарги у разі, якщо хочете направити Скаргу прямо через сайт.

Якщо ж ви бажаєте самостійно відправити Скаргу через свою електронну пошту, для цього є можливість зберегти у форматі форд сам шаблон скарги, який ви самостійно зможете заповнити і відправити у зручний для вас спосіб.

Для довідки:

Управління транспорту та зв*язку Чернігівської міської ради

14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50

Тел.: (0462) 675-503, 671-887, 67-53-73

Електронна адреса: transport@chernigiv-rada.gov.ua

Начальник Управління -Горбань Юрій Володимирович


2) Ви можете залишити скаргу/пропозицію на сайті, вказавши конкретну причину, маршрут та державний номер транспортного засобу. В такому випадку цей допис буде доступний для всіх користувачів, котрі також зможуть підтвердити озвучений факт порушення.

Для цього треба скористатись розділом “Написати скаргу”, далі - “Додати скаргу/пропозицію”. В підрозділах “Скарги” та “Пропозиції” можна переглянути всі наявні скарги по всім маршрутам.

Важливо! Розміщені на сайті скарги та пропозиції більше слугують для оцінки того чи іншого міського маршруту. В більшості випадках будуть опрацьовувані адміністраторами сайту вибірково. Решта - для визначення оцінки загальної роботи того чи іншого маршруту громадського транспорту. Для того, щоб отримати зворотній зв*язок від Управління транспорту та усунути недоліки в роботі, треба скористатись пунктом 1 та написати офіційну скаргу, або звернутись усно за контактними номерами управління.

Увага! Щодо написання та розміщення скарг!

Важливо, вказувати державний номер транспортного засобу, якщо у вас скарга стосується неналежної роботи водія чи технічного стану автобусу та ін. А також описати максимально детально ситуацію, яка викликала у вас обурення. Вся ця інформація допоможе контролюючим органам максимально ефективно та оперативно виявити та усунути проблему.

3) На сайті є можливість переглянути діючі договори з перевізниками, в яких вказані права та обов*язки сторін, а також розклад руху і система штрафів за порушення. Окрім цього, на сайті розміщена інформація про кожного перевізника, що обслуговує той чи інший міський маршрут з контактними даними його підприємства. Розділ “Автобуси” - “Маршрути” - “Перевізники”.

4) Через систему GPS-моніторингу ви зможете переглянути в реальному часі роботу кожного міського маршруту, а також дізнатись в який час на яку зупинку прибуде той чи інший автобус чи тролейбус.

5) В розділі про електротранспорт “Тролейбуси” міститься вся інформація, що стосується самого комунального підприємства “Чернігівське тролейбусне управління”, розклад руху тролейбусів, тролейбусна мережа, фінансові звіти підприємства та інше.