Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
24 вересня 2017

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Порівняти

Тут Ви можете залишити свою скаргу щодо роботи громадського транспорту

Advanced search options Advanced search options


Я на протязі декількох тижнів відслідковують рух 7-го маршруту!!! Зазначений маршрут не виконує умови договору, він працює до максимум 20.00 в бік кінцевої зупинки Еськова. Якщо відслідити травень на сайті Дозор-Чернігів, то стане ясно, що водії після 19.00 їдуть додому. Жодної!!!! Я підкруслюю, жодної, маршрутки після 19.30-23.00 в бік кінцевої зупинки Еськова не має!!! Приміть міри або я буду вимушений писати у всі інстанції міста Чернігова і пропонувати визнання договору на перевезення за зазначеним маршрутом недійсним!!!   

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Сегодня я была просто ошарашена поведением хамоватой бабки-кондукторши 12 маршрутного автобуса "ISUZU" СВ 1935 ВА.  Расположение сидений в этом автобусе примерно как в 37. Два отдельных сидения впереди, самое первое служебное, второе для пассажиров. Примерно в 13:45 я вошла в маршрутку и спокойно села на пассажирское сидение впереди. После чего без объяснения причин эта старая карга подбежала ко мне и начала орать с какого извините фига я тут села? Я спокойно отдала ей деньги и вежливо сказала что мне тут удобно. На что она  переходя на личности и оскорбительными выражениями объявила мне что удобно мне будет дома а не тут! После чего предложила проехать у водителя на коленах тоже в грубой форме. И самое главное эта мадам (хочу заметить весом за  за 100 кг.) Просто подошла и СЕЛА НА МЕНЯ СВОЕЙ ГИГАНСКОЙ ЗАДНИЦЕЙ!!!  Это не шутка. Свидетелями ее поведения были все пассажиры маршрутки и все были возмущены ее поведением. А она похоже довольна. Я в шоке.  Уважаемые работодатели зачем вы берете на роботу странных личностей ненавидящих свою работу и окружающих? Почему они должны портить другим настроение ещё и за их же деньги? И им за это ничего не будет? Увольнять таких субъектов надо и набирать новый нормальных вежливый персонал!  В следующий раз сниму на видео и выложу в Ютуб, думаю такие личности быстро набирают популярность 

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Добрый день. Маршрута №160 нет в системе GPS мониторинга. Это такой же городской маршрут как и другие. Тот же 46 есть, который по городу только несколько км курсирует. Прошу добавить 160 маршрут в систему dozor так как это такой же маршрут как и остальные. Спасибо

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут : Вибрати маршрут

04.09.17 року о 19.40 водій 20 автобуса проігнорувавши наявність на зупинці людей (я була з дитиною), обігнавши тролейбус, поїхав не зупиняючись. Це не поодинокий випадок. Прошу звернути на це увагу і зобовязати водіїв зупинятися саме на цій зупинці. Адже практикується наступне  - на вихід є на Боженко?!! - гучно запитує кондуктор в салоні і автобус прямує не зупиняючись...отже я прошу водїв робити зупинку саме на цій зупинці, тим паче що я піднімала руку, махала - це ваш сервіс за 4.50 - автобус - експрес?????? Поки що тільки я бачу покращення ...ціни, а сервіс і переповненість автобуса вражають. Давайте поважати себе і інших.Зазделегіть дякую!

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

01.09.2017 о 10:30 перебуваючи на маршруті в салоні автобусу перед задніми сидіннями знаходилось запасне колесо, яке заважало пасажирам сидіти на вказаних сидіннях. Відсутня інформація про державний реєстраційний номер транспортного засобу та загальну кількість місць, а також місць для сидіння. Водій знаходився в одязі, що не відповідає єдиному зразку. Таким чином вважаю, що водієм вказаного автобуса порушені вимоги Меморандуму про взаєморозуміння та співпрацю між виконавчим комітетом Чернігівської міської ради та суб'єктами господарювання, що здійснюють діяльність у сфері надання послуг з перевезень автомобільним транспортом у м. Чернігові, від 27 березня 2017 року. Хоблов Д.Г.

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Последняя маршрутка 33 на остановке Красная площадь идет ориентировочно в 23:15-23:20 (не один раз ездили на ней). Сегодня 25.08.2017 г. ожидали ее прибытие в такое же время. Просматривая информацию по приложению о месторасположении маршруток где-то в 23:00 сразу было написано, что прибытие будет через 19 мин. Но маршрутка сошла с рейса. Или произошли изменения в графике работы и она не должна была ехать?

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Незрозумілий графік маршрута  26( Волковича -Яцево). Зранку 16.08.17 року прочекала 40 хвилин на зупинці Бєлова (інститут). В 7 :20 маршрутка проїхала і навіть не зупинилась ,так як в ній було повно людей.На зупинці залишились обурені люди. Прохання якось налагодити розклад маршрутки 26.

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради 14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50 Шнуренка Максима Ігоревича, що проживає за адресою: м. Чернігів, пр. Перемоги, 145, кв. 18 Індекс: 14038   Скарга  Я, Шнуренок Максим Ігоревич, перебуваючи 09.08.2017 на зупинці громадського транспорту "Ляльковий Театр", що знаходиться за адресою пр. Перемоги, 135, помітив грубе порушення розкладу руху автобусного маршруту номер 7. Час очікування склав 25 хвилин (з 16:20 до 16:45), при цьому автобус був вщент заповнений людьми та фізично не міг обслуговувати нових пасажирів, що фактично змусило людей їхати іншими маршрутами, йти пішки або ж чекати наступний автобус, який, до того ж, порушує розклад. Ідентичний випадок стався зі мною 04.08.2017 рівно у той самий час з тим самим результатом, що засвідчує систематичність порушень. Зауважу, що у цей же період часу (з 16:20 до 16:45) були помічені по 3 автобуси маршрутів №42 та №25, а також по 2 автобуси маршрутів №14 та №15 - єдиним злісним порушником виявився маршрут номер 7. Згідно договору, до 19:00 автобуси маршруту номер 7 повинні забезпечувати інтервал руху у 8 хвилин - тобто, фактичний інтервал виявився більшим, ніж у три (!) рази, що являє собою грубе порушення договору та призводить до суттєвих втрат часу пасажирів. Прошу вжити термінових заходів щодо забезпечення безперебійного руху автобусного маршруту номер 7 з дотриманням інтервалу руху згідно договору. 10.08.2017                                М.І. Шнуренок

Детальніше

100% з 1 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Добрый день , 09,08,2017 хотел уехать от ликероводочного, прождал минут 20 , посмотрел на gps-трекер на маршруте 4 маршрутки и это называется сервис? Подъехав на остановку Градецкий маршрутка была уже забита и люди с Детского мира не смогли сесть. Вопрос: за что платить 4,50? за отсутствия маршруток на маршрутах? Или за чувство  быть килькой в банке?

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Доброго дня! Я сьогодні випадково дізналась (по телефону диспетчера маршруту №36) , що  з 05 серпня 2017р. маршрут №36 змінено: доїхати на дачі в сторону Жовинки можна буде тільки від КСК "Чексіл", тобто якщо я проживаю в районі Роддому, я нічим доїхати (без пересадок) не зможу? Мене цікавить: хто приймав дане рішення , з ким воно обговорювалось і чи не протирічить це порядку перевезення в м. Чернігові? Чому на сьогоднішній день не враховується думка людей? Ціни підвищують, маршрути змінюють, маршрути відміняють і т.д.  Якщо маршурут змінили, чому відсутня альтернатива по подібному маршруту?

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

В СМИ было заявлено, что с 1 августа GPS мониторинг будет работать. По состоянию на 11.00 01.08.2017 на мершруте №2 транспорт отсутствует. Прошу дать разъяснения в СМИ

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Автобус СВ1818АА (маршрут 8) не зупинився на зупинці "Ляльковий Театр" 1 липня 2017 року приблизно о 9 ранку. Маючи достатньо часу і біжачи, щоб встигнути на зупинку від шлагбауму Кредо Банку, я і моя мама поспішали в лікарню ЧРПЗ. Водій бачив, що ми бігли, якби зупинився, ми б встигли. Він обернувся і бачив нас, про що також нам сказали люди, що стояли на зупинці (чекали інший номер). Прошу взяти до уваги та донести до водія необхідність зупинятися на призначених зупинках. Дякую.

Детальніше

100% з 1 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Діюча кількість транспорту на маршруті не в змозі забеспечити перевезення всіх бажаючих. Прошу провести моніторінг роботи маршруту (особливо в передсвяткови (передвихідні) та беспосередньо вихідні дні)

Детальніше

71% з 2 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

По перше,маршрут 14 їздить як хоче,особливо у вихідні дні,20-30 хвилин чекаєш,сьогодні їхав до палаца дітей та юнацтва по посвідченню УБД. Коли вийшов з магазину,їхати до дому,побачив 14 маршрут,проголосував,він почав зупинятись,доїхавши до мене не зупинився і додав газу. Водій запам'ятав мене з посвідченням,Газель зеленого кольору,водія запам'ятав.

Детальніше

92% з 2 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Зобов'язати перевізника ФОП Каплюк Б.В., що обслуговує маршрут №36, збільшити кількість маршрутних таксі у вихідні та святкові дні, або заключити договір з іншим перевізником. У весняний та літній період дуже велика кількість людей на вихідних їде на дачі. Автобуси маршруту №36 прямують по маршруту в сторону дач не зупиняючись вже після зупинки вул.Всіхсвятська, так як люди не мають змоги заштовхнутися в маршрутку. Для того, щоб дістатися дач людям потрібно їхати на кінцеву зупинку - до Епіцентру, а звідти на дачі. Це є дуже не зручно та накладно в фінансовому плані.   Дуже сподіваюся на Вашу підтримку у вирішенні даного питання.

Детальніше

76% з 8 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Сесть в маршрутку на остановке в выходной день стало просто невозможно. Уже от эпицентра она идёт полностью загружена. Никакой интервал движения не соблюдается. Ждать приходится по часу. Подъезжает и попасть в неё нельзя. Планируется ли какое то улучшение в движении этого маршрута? Может увеличить цену проезда, но сделать проезд комфортным? Понятно, что утром загрузка по направлению к дачам, а обратно с дач. Но надо же искать выход из положения. 

Детальніше

52% з 3 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Добрый вечер! Я ежедневно езжу на 24 автобусе на работу с Областной больницы . С тех пор ,как отменили 34 и 28 маршрут и в связи с тем, что Боевая перекрыта и , соответственно троллейбус №3 тоже не едзит, это единственный автобус на котором можно доехать на работу.Кондукторы утверждают, что ездят каждые 15 минут. Утром всегда примерно в 8:00 (плюс, минус 2 минуты) был автобус. Сегодня пришла заранее в 7:53 и простояла на остановке до 8:17 , то есть почти 25 минут не было автобуса и в итоге я поехала на работу с пересадками , так как автобус так и не приехал!!!!!! Я могу это объяснить только тем, что 1 водитель выехал раньше , а следующий-задержался!  В итоге , на работу я опоздала! У нас коллектив большой , и  сегодня 9 сотрудников , которые едут с Ремзавода на работу явились с опозданием!!! Как вы считаете, это нормально ??? Уважаемый перевозчик, прошу вас проконтролировать работу водителей, чтоб автобус ездил вовремя, особенно в часы максимальной загрузки, когда все спешат УСПЕТЬ на работу ВОВРЕМЯ!!!! Это не нормально добираться с Ремзавода до Воровского целый час при чем с пересадками! И я считаю, это прямая обязанность водителя маршрута придерживаться графика, а не ездить, как кому захочется, чтоб максимально загрузить автобус в который уже на остановке Ремзавод в трудом влазишь! 

Детальніше

0% з 0 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

Добрый вечер. 13.05.2017 между 12:00 и 13:00 ждал маршрут №1, который едет до переезда. Дождавшись автобуса, перед тем как зайти я спросил у кондуктора, едет ли она до переезда? Кондуктор ответил, что нет, не едет. Едет до Слободы. А потом началось. Я так и не понял зачем это было говорить. Но девушка начала, до словно не помню, что-то вроде перед тем как спрашивать нужно на табличку смотреть, потом еще что-то в таком же русле и тоне.  Номер маршрутки записал СВ 3152 АА Я конечно понимаю, что вряд ли будет проведена хоть какая-то работа, но все же напишу сюда письмо обращение.  Я думаю, что если я себе позволю так общаться с кондукторами, то рады они точно не буду.  Представьте, если я так же буду реагировать на просьбу кондуктора оплатить проезд или же на то, что меня кондуктор повторно спросит не оплачивал ли я проезд.  Спасибо, что прочитали мое письмо. 

Детальніше

100% з 2 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

а нельзя ли чаще стирать матерчатые чехлы на сиденьях? или менять. а то глядя на них возникает рвотный рефлекс, честно.

Детальніше

100% з 7 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :

13 мая 2017 год,№3  СВ 1026 АА на остановке Слобода . в 13,35 в сторону КИЕНКА, водитель на просьбу остановиться на остановке по требованию"ДУБКИ" посмотрев в салон в зеркало заднего вида, ничего не сказав, поехал дальше, НО НЕ ОСТАНОВИЛСЯ НА ДУБКАХ, на улице дождь!!!! . Важный момент, водитель на протяжении пути с остановки Шерстянка и до Слободы, разговаривал по мобильному телефону!!!!!!! Уважаемые перевозчики, убедительная просьба, решите вопрос со своими водителями раз и на всегда, практически все водители без проблем останавливают на Дубках- за это огромное СПАСИБО, там действительно много людей заселилось и эта остановка крайне важна , когда ты с сумками, с ребенком, или плохая погода., а с этим водителем не первый раз проблема. Может у него проблема с пониманием русского языка ( он не словянской национальности), НИЧЕГО ЛИЧНОГО!!! но сколько можно.. Второе-  состояние маршрутки_- провода от ламп внутреннего освещения просто висят, не заизолировани, не подключены, дверь привязана тросом, чтоб ее не оторвала при открытии, фанера на перегородке между водителем и пассажирами, покорежена, и выглядит ужасно.. в собачей будке и то лучше.. Сколько можно к пассажирам относиться как не людям???? и при этом повышать стоимость проезда???? имейте совесть!!!  

Детальніше

100% з 4 голосів
Категорія : Скарги
Маршрут :
Сторінка 1 із 9 Результат 1. 20 із 180