Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
23 листопада 2017

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Порівняти

Інформація про різні види та моделі транспорту. Основні технічні характеристики.

Advanced search options Advanced search options


Автобус, i-Van
ЗАЗ А07А «І-Ван» (англ. ZAZ A07A «I-VAN») — міський або міжміський автобус українського виробництва, що виробляється серійно на Запорізькому автомобілебудівному заводі з 2005 року. У конструкції автобуса були використані деталі шасі індійської фірми «TATA Motors LTD». Використання моделі зазвичай комерційне, у більшості випадків автобуси служать як маршрутні таксі міського та міжміського з'єднання, часом працюють як шкільні або екскурсійні автобуси....

Детальніше

Автобус, Дельфін
БАЗ-2215 "Дельфін" — автобус особливо малого класу, призначений для перевезення пасажирів на міських комерційних маршрутах. Автобуси БАЗ-2215 збираються відразу на двох заводах — Бориспільському та Чернігівському. Перший «Дельфін» виробництва ЗАТ «Чернігівський автомобільний завод» зійшов з конвеєра у 2003 р. БАЗ-2215 є похідною моделлю від широко поширеною ГАЗелі. У його основі лежить шасі ГАЗ-3302, а дизайн кузова — розробка українських конструкторів. Завдяки своєму незвичайному дизайну в народі він отримав назву «Дельфін». А ще його називають "Кручений панич"....

Детальніше

Автобус, Кароса
KarosaB732 — модель міськогота приміськоговысокопольногоавтобуса, виробленого компанією Karosa у місті Високе-Міто в 1983-1997р оках....

Детальніше

Автобус, РУТА
Рута 25 — 7-метровий міський автобус середнього класу українського виробництва, що випускається Часово-Ярським ремонтним заводом на шасі ГАЗ 33021 “Газель”, вперше був представлений в кінці 2008 року і прийшов на заміну моделі Рута 19. Від свого попередника автобус відрізняється збільшеною місткістю: 19 сидячих пасажирів і 6 стоячих. Так само враховуючи побажання замовників було проведено зміна передній частині автобуса РУТА 25 (зменшено лобове скло, змінені передні крила). Технологія складання отримала важливий етап — панелі зовнішньої обшивки даху монтуються на клейове з'єднання...

Детальніше

Результат 1. 4 із 4