Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
23 листопада 2017

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Порівняти

Advanced search options Advanced search options


Виконання Меморандуму: пил в очі чернігівцям
Давайте підведемо підсумки сьогоднішньої сесії міської ради. На розгляд депутатам був запропонований проект рішення від двох фракцій (Демократичний Альянс Чернігів та Об'єднання "Самопоміч")щодо скасування попереднього рішення виконавчого комітету, який встановив вартість проїзду в 4,5 грн, до поки перевізники виконають належним чином Меморандум. 🔊Чому з*явився цей проект рішення?В Меморандумі на перевезення було вказано, що невиконання перевізниками своїх обов’язків дає право міській владі скасувати рішення про підвищення тарифу до 4,50 грн. Проте відбулося протилежне: при невиконанні перевізниками умов міська влада дозволила підвищити вартість проїзду. Звичайно, є деякі маршрути з достатньо чистими та охайними салонами, належним дотриманням графіків руху та нормальним рухомим складом. Це тільки підтверджує реальність виконання поставлених вимог. ⁉️Так чому ці вимоги не виконуються на більшості інших маршрутів? Досягнути змін у покращення якості послуг громадського транспорту, на які заслуговують чернігівці, можливо завдяки бажанню міської влади рухатись у цьому напрямі. Поки цього не було помітно - голосів не вистачило, щоб внести проект рішення в порядок денний. 📜Тому сьогодні від фракції Демальянс був поданий і підтриманий депутатський запит щодо проведення публічного звітування-обговорення по результатам виконання цього Меморандуму з перевізниками. Дякую ще раз тим, хто підтримував і голосував "за". Прізвища тих, хто голосував і тих, хто не мав думки взагалі ніякої з цього приводу - можна подивитись на фото з результатами голосування. ...

Детальніше

25-й маршрут: порушення зафіксовані, чи буде покарання?
В зв’язку з критичною кількістю скарг від пасажирів був проведений моніторинг роботи громадського транспорту на маршруті №25. Моніторинг проводився за моєї участі та участі представника управління транспорту та зв’язку 2 лютого в ранковий час: з 7.00 до 9.10. ...

Детальніше

25-й маршрут - це рівень політичної волі влади міста
З перших днів роботи оновленої транспортної мережі на місто звалився шквал невдоволених роботою громадського транспорту. І це є справедливо та заслужено. Люди в мороз залишаються на зупинках і з великим зусиллям потрапляють на роботу, в школу та садочок. Зокрема це стосується  нового маршруту №25, по якому була зафіксована найбільша кількість скарг. А також скарги є й на інші маршрути, робота яких суттєво погіршилась після «транспортної реформи». ...

Детальніше

Транспортна реформа по-житомирські
Поки Чернігів думає, як покращити транспортну систему міста, Житомир це робить. З перших днів роботи нової міської влади їх представники поставили собі реалістичний план на рік: центральні магістралі міста будуть вільні від маршрутних таксі, перевозити житомирян буде екологічно чистий транспорт. Міська влада обіцяла відремонтувати тролейбуси та трамваї, збільшити дохідну частину комунального підприємства та впровадити систему єдиного електронного квитка. Що з цього вдалося реалізувати і на якому етапі розвитку транспортної системи міста зараз Житомир, далі в статті. ...

Детальніше

Перевезення школярів на 26 маршруті
Перевезення школярів не обмежується по часу. Інформація про вартість проїзду для учнів розміщується у салонах транспортних засобів. ...

Детальніше

Компенсацію за пільгові перевезення отримують, а перевозити відмовляються
В цьому році тема щодо розподілу державних грошей як компенсації за перевезення пільговиків стала дуже гострою серед перевізників і мешканців міста. На початку року довго вирішували, хто ж буде компенсувати витрати перевізників − держава чи місто. В цей час перевізники відмовлялись перевозити пільговиків. В квітні цього року питання було вирішене на користь перевізників – кошти були виділені з міського бюджету. А ось питання щодо перевезення пільговиків на деяких маршрутах  не може вирішитись й досі. Вже протягом півроку продовжуються випадки відмови в безоплатному перевезенні пасажирів, що відносяться до пільгових категорій, на різних маршрутах.   ...

Детальніше

  Адміністрація сайту кілька тижнів назад на підставі отриманої скарги звернулась до Управління транспорту та зв.язку вирішити питання з роботою маршруту №43. Порушення інтервалу, графіку роботи, відсутність транспорту у вечірній час. Навіть була з цього приводу створена електронна петиція мешканців міста. В свою чергу, Управління транспорту зазначає, що буде збільшено кількість транспортних засобів на маршруті у "години пік" до 7, що забезпечує 8-12 хв, та встановлення граничного часу роботи - 21:00. Тому просимо всіх, кому важливе дане питання, проконтролювати виконання цього рішення. ...

Детальніше

Міський транспорт у Чернігові з’їжджає за кілька годин до кінця зміни
Більшість міських автобусів, які мають курсувати до 23.00-24.00, з'їжджають із маршруту до 22-ї години. Про це свідчать результати перевірки графіку роботи громадського транспорту у вечірній час. Недотримання графіку роботи громадського транспорту напряму пов’язано з наповненням міського бюджету податками. Саме це підтверджує, що заробіток водія залежить не від якісно виконаної роботи, а від кількості перевезених пасажирів у співвідношенні з виконаними рейсами на маршруті. Водії на деяких маршрутах, про які я пишу нижче, просто відмовляються їхати, поки на кінцевій зупинці не наповниться весь салон, адже робити рейс з напівпорожньою маршруткою не так вигідно. Інші ж взагалі з’їжджають з рейсу раніше часу, бо також не хочуть витрачати зайве паливо з напівпорожнім салоном. ...

Детальніше

27-й маршрут будуть обслуговувати 2 перевізника
16 лютого конкурсна комісія Чернігівської міської ради визначилася із переможцем – перевізником на маршрут №27. За рішенням комісії, маршрут розділили між собою двоє перевізників: ПрАТ «Таксосервіс» та ДП «Пассервіс». ...

Детальніше

Піврічна епопея з 27 маршрутом продовжується
Вже пройшло більше півроку з того моменту, коли закінчився строк дії договору міськвиконкому з перевізником на обслуговування маршруту №27 – ФОП Каплюк,  а він й досі обслуговує даний маршрут, але вже без договору. З липня 2015 року триває запекла боротьба за досить прибутковий маршрут міста, а результату й досі немає. ...

Детальніше

Які шанси у КП «ЧТУ» отримати новий маршрут 39а?
15 та 17 грудня 2015 року відбувся передконкурсний огляд транспортного засобу двох претендентів на обслуговування нового маршруту 39а. Нагадаю, що на засіданні координаційної ради 12 листопада начальник Управління транспорту і зв’язку Бельський О.В. запропонував створити новий маршрут №39а (Олександрівка – Лікеро-горілчаний завод), який працюватиме за старим маршрутом №27. На два маршрути №39 та 39а (одним лотом) претендентів виявилось всього два: КП «Чернігівське тролейбусне управління» та ПрАТ «Таксосервіс». Дивна ситуація по ДП «Пассервіс» та ФОП Каплюк, які навіть не подавалися та не цікавилися конкурсом,  хоча до цього в них поведінка була вкрай хвилююча і перевізники до останнього боролися за маршрут №27. ...

Детальніше

Управління транспорту і зв’язку запропонувало віддати 27 маршрут комунальному підприємству
12 листопада відбулося засідання координаційної ради з питань організації транспортного забезпечення населення м. Чернігова. На порядку денному було заплановано розгляд трьох питань. Одним з яких – про можливі шляхи оптимізації роботи міського комунального транспорту, зокрема міського автобусного маршруту №39 «Олександрівка – вул. Старобілоуська». ...

Детальніше

Перевізники не можуть поділити 27-й маршрут
Конкурс на 27-й маршрут знову не відбувся, його продовжує обслуговувати ФОП Каплюк, який до цього обслуговував його вже 15 років. А обслуговувати маршрут №10 знову не знайшлося перевізника. 27 жовтня, відбувся конкурс на автобусні маршрути №1 (Вул. Одинцова– Дачі (Старий Білоус), 8 (Вокзал – вул. Одинцова), 10 (Пивзавод – завод «Силікат»), 25 (Стоматполіклініка – Хімволокно) та 27 (Олександрівка – Лікеро-горілчаний завод). Якщо на маршрут №1, 8 та 25 було по одному претенденту, то на маршрут №27 їх виявилося аж троє. Тобто з впевненістю можна сказати, що конкуренція та змагальність присутні. На жаль, конкурсний комітет міської ради поки не вміє обирати найкращу для пасажирів пропозицію при реальних конкурентних умовах, тому вже вдруге конкурс не відбувається. Обслуговувати маршрут №10 знову ніхто не захотів. ...

Детальніше

Всі звернення на сайті від мешканців міста редакцією сайту оброблюються і за необхідністю надсилаються запити до Управління транспорту і зв.язку ЧМР, а також всі звернення в друкованому вигляді передаються також до Управління транспорту. ...

Детальніше

Від мешканця міста до редакції сайту надійшло конкретне зауваження щодо роботи маршруту №16 (Вокзал - Дачі (Улянівка). За його спостереженням майже 80% водіїв маршруту №16 зрізують свій маршрут і не доїжджають до кінцевої зупинки с. Улянівка. А саме біля с. Новоселівка водії розвертаються і повертаються в місто, хоча в Улянівці люди чекають на нього на зупинці. Відповідно від редакції сайту був написаний запит і звернення до Управління транспорту та зв.язку щодо вирішення цього питання і забезпечення належної роботи даного маршруту.   Сам запит і відповідь на нього можете подивитись нижче.   з повагою, редакція сайту...

Детальніше

Запит на інформацію і реакція на нього від Управління транспорту і зв.язку ЧМР
На даний запит 10.09 .2015року на електронну пошту ми отримали відповідь від Управління транспорту та зв.язку. Далі можна ознайомитись з відповідю від Управління та чекаємо відповідної реакції від перевізників. ...

Детальніше

Реакція Управління транспорту та зв.язку на звернення чернігівки Ріпи Людмили Миколаївни
В скарзі, яка була відправлена мешканкою міста Ріпою Людмилою Миколаївною через нас сайт до Управління транспорту і зв.язку, була вкзана наступна проблема: ...

Детальніше

ДемАльянс проінспектував транспорт, який перевізники виставляють на конкурс
Вперше представників «Демальянсу» допустили до огляду пасажирського транспорту Чернігова. Відношення перевізників та стан техніки залишають багато питань. Але сама можливість оцінки до конкурсу, а не після дає надію сподіватись, що виявлені порушення не лише фіксуватимуться, а й виправлятимуться. ...

Детальніше

Сторінка 1 із 2 Результат 1. 20 із 21