Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
22 лютого 2018

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Порівняти

Advanced search options Advanced search options


Чи існує громадський транспорт увечері – розбирались активісти у Чернігові
Не так давно на весь міський громадський транспорт у Чернігові була встановлена система GPS-моніторингу. Це суттєво поліпшило пасажирські перевезення в розрізі зручності очікування громадського транспорту для пасажирів. Тепер за допомогою даної системи можна легко зрозуміти, чи варто чекати на транспорт чи краще йти пішки. Однак, на жаль, скарг на незадовільну роботу перевізників надходить ще багато. Справа в тому, що далеко не всі приватні перевізники, котрі обслуговують левову частину міських маршрутів, сумлінно ставляться до виконання своїх обов’язків. Вигравши конкурс на право перевезення пасажирів, деякі з них чомусь відразу починають страждати на «амнезію» – забувають про свої обов’язки, котрі прописані в угодах. Забувають про те, що графік роботи маршрутів необхідно дотримуватись й у вечірній час, і у вихідні дні. Забувають про те, з яким інтервалом має працювати міський транспорт. Про це свідчать постійні скарги на незадовільну роботу перевізників від мешканців Чернігова. Але не одними скаргами. Окрім цього, люди активно користуються й сучасними інструментами: суттєва кількість скарг було зареєстровано через електронні петиції, повідомлення у Фейсбуці, дзвінки в міський колл-центр та інше. Але ситуація, на жаль, не покращується. Ось, до прикладу, текст однієї з електронних петицій: «Подивіться ввечері DozoR city. Наприклад, транспорт на мікрорайон Масани. О 21:30 в дорозі 2 маршрутки №20, 1 – №15, 1 – №21, 1 – №23 та один тролейбус №6. О 22:30 в дорозі лише 2 маршрутки №20 і все. Впевнений, на інших маршрутах не краще. Тобто після 21:00 всі повинні сидіти дома? Зранку з мікрорайону не виїдеш. Населення району зростає, а транспорту не додається. Впевнений, керівництву Чернігова треба щось робити з транспортом у місті», – пише автор петиції Геннадій Лозицький. Факти говорять самі за себеВ минулому місяці ми провели аналіз щодо роботи деяких маршрутів громадського транспорту через систему......

Детальніше

У 2017 році бюджет Чернігова перетнув позначку у 2 мільярди гривень. Звідки беруться кошти,скільки і куди їх потім спрямовується - дивіться у нашій інфографіці. Бюджет розвитку Чернігова, станом на початок грудня 2017, складає 254 млн гривень. На благоустрій передбачено 292 мільйони. У 2017 році у Чернігові заплановано побудувати більше 100 зупинкових комплексів, котрі коштують від 150 до 200 тис. грн за одиницю, облаштування дитячих майданчиків та купівля нових тролейбусів.  У вересні відбуломя голосування за проекти бюджету участі, тобто за ті, які запропоновані кимось з самих жителів Чернігова. Будь хто прописаний у Чернігові може віддати свій голос за одного з учасників, а проекти-переможці отримають фінансування з міської казни. Зробити свій вибір можна через веб-платформу «Громадський проект», зареєструвавшись з використанням технології BankID, або через електронну пошту та скан паспорту, заповнивши бланк (голосувати можна тільки особисто)....

Детальніше

Все, що потрібно знати про бюджет - акція у Чернігові
Уже завтра, 26 жовтня, ГО «Агенція міських ініціатив» спільно з громадським партнерством «За прозорі місцеві бюджети» в рамках інформаційної акції «Знай як впливати на свій бюджет» поширить буклети про державний та місцевий бюджети. Буклети містять інформацію про принципи формування та розподілу державного та місцевого бюджетів: обсяг, джерела наповнення та напрямки витрат. Матеріали підготовлені в рамках проекту «Все, що потрібно знати про бюджети», що реалізовується за підтримки Фонду «Східна Європа». ...

Детальніше

Неодноразово чернігівцям за минулий рік доводилось скаржитись на те, що водії міських автобусів, усупереч вимогам закону, не хочуть брати пасажирів пільгових категорій. Певно, багато хто з вас також стикався з явно незаконними діями цих перевізників. Наприклад, коли водій, помітивши на зупинці громадського транспорту пільговика, навмисно не зупиняється на зупинці. Або ж просто безпідставно відмовляє пасажиру пільгової категорії у безкоштовному проїзді. Окрім цього, існує проблема й з боку пасажирів – зловживання своїми правами та відсутність розуміння цінності даної можливості. З метою створення ефективного механізму пільгових перевезень для всіх сторін експерти національного рівня разом з представниками Громадської організації «Агенція міських ініціатив» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проведуть дослідження в сфері даного питання та напрацюють конкретні механізми рішення. Ситуація з пільговиками У Чернігові станом на 2017 рік понад 85 тис. осіб мають пільги на проїзд в громадському транспорті. Фактично їх перевезення на автобусних маршрутах в межах міста у цьому році здійснювались коштом міста. До 2016 року компенсація відповідно до Бюджетного кодексу України здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету. Сам механізм компенсації за пільгові перевезення не є ефективним, оскільки він ніяк не мотивує перевізників дотримуватись умов роботи. А водій, в свою чергу, теж зацікавлений у тому, щоб не взяти пільговика. Окрім цього, в такій схемі завжди присутня корупційна складова, котра заважає всім сторонам добросовісно виконувати свої обов’язки.   Автотранспорт Як вже зазначалось, починаючи з 2016 року державна компенсація не відбувається за перевезення пасажирів пільгових категорій. І цим питанням почало займатись місто. Компенсація з міста відбувається за фактичною кількістю перевезених пільговиків. Дану інформацію надають перевізники. Звісно, що вона буде досить орієнтовною, адже точної ......

Детальніше

Система моніторингу громадського транспорту Чернігова потребує термінового налагодження
Система моніторингу громадського транспорту, яку встановили 2017 року у Чернігові, коштувала місту 217 510 грн за 100 транспортних одиниць. Наразі вона потребує або ж сервісного обслуговування у рамках 12-місячного терміну безкоштовної гарантії, або ж підвищення відповідальності з боку перевізників. Про це заявили активісти під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Активісти проаналізували роботу громадського транспорту за допомогою системи моніторингу 5 грудня 2017 року (час: 15:45 – 16:00) і прийшли до висновку, що майже на всіх міських маршрутах не вистачає необхідної кількості транспортних засобів. Тобто на 20-30%, як мінімум, менше транспортних засобів на лінії, аніж це зазначено в договорі. Зі слів перевізників, це проблема в компанії «Дозор». Тож, виходить, що більшість систем спостереження у громадському транспорті потребує ремонту, або навіть заміни, через неповноцінне функціонування gps-системи. Було окремо проаналізовано комунальний транспорт і окремо приватний. № маршруту Фактична кількість на лінії Кількість транспорту за договором Маршрут №1 11 12 Маршрут №2 0 1 Маршрут №2А 1 1 Маршрут №3 5 8 Маршрут №5 2 2 Маршрут №7 7 10 Маршрут №8 8 8 Маршрут №9 1 2 Маршрут №11 5 8 Маршрут №12 18 20  Маршрут №14 5 8 Маршрут №15 12 12 Маршрут №16 6 7 Маршрут №17 7 8 Маршрут №18 1 1 Маршрут №20 11 14 Маршрут №21 5 10 Маршрут 22 і №22А 0 1 Маршрут №23 4 4 Маршрут №24 5 6 Маршрут №24А 2 2 Маршрут №25 17 20 Маршрут №26 11 16 Маршрут №27 9 10 Маршрут №30 16 20 Маршрут №33 8 8 Маршрут №35 6 10 Маршрут №37 4 10 Маршрут №39          4 10 Маршрут №42 9 10 Маршрут №43 6 8 Маршрут №44 7 8 Маршрут ...

Детальніше

Наскільки поповнився міський бюджет через систему штрафів?
За майже рік дії системи штафів було складено 57 актів на порушення з боку перевізників на суму майже 16 тисяч грн. Про це заявили активісти під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Як відомо, перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, мають понести фінансове покарання. Саме з таким нововведенням був прийнятий договір на перевезення з кожним перевізником в січні 2017 року. До переліку порушень відносяться такі як: невиконання розкладу руху, особливо в вечірній час, відсутність уніформи у водіїв, порушення санітарно-естетичного і технічного стану салону, вихід на лінію транспорту без gps-трекеру. За 11 місяців дії системи штрафів представники Управління транспорту за зв’язку міськради склали 57 актів на сплату штрафу за порушення з боку перевізників на суму 15 810 грн. Цікаво, що найбільшими порушниками серед 13 перевізників виявились два підприємства, котрі обслуговують найбільшу кількість маршрутів у місті: ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс» (42 актів). Друге місце серед перевізників-порушників займає ТОВ «Пасавто-ЛТД» - 11 актів. 4 акти були виписані ПП «ЧАК плюс». До речі, за словами Управління транспорту та зв’язку, всі акти були «погашені». Прес-конференція відбулась в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”....

Детальніше

9 млн. грн заробив соратник міського голови Чернігова за встановлення зупинок громадського транспорту
У 2017 році на рахунки фірми ТОВ «Селвис» було перераховано без тендеру 3 млн. грн за встановлення скляних зупинок громадського транспорту. Всього було укладено 59 договорів на загальну суму 9 млн. грн. Про це під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти» заявили активісти. 59 договорів на встановлення 59 зупинок за 9 млн. грн було укладено із ТОВ «Селвис», яка є компанією соратника мера Чернігова - Масленнікова Сергія Геннадійовича. За даними державного реєстру, засновницею фірми є дружина Месленнікова. Вартість зупинок, які були встановлені у Чернігові, складає 111 808 грн за 4-метрову зупинку, 153 108 грн за 6-метрову та 208 548 грн. за 8-метрову. Варто зазначити, що вандали уже встигли розбити близько чотирьох зі встановлених скляних зупинок. Як прокоментував міцність зупинок громадського транспорту заступник міського голови Олександр Ломако під час ефіру на телеканалі «Новий Чернігів» 7 лютого 2017 року: «Зупинки матимуть досить міцне скло, не китайське - 10 мм., яке дуже важко розбити». «В даній ситуації не зрозуміло, чому договори на зупинки укладені без проведення конкурентних процедур. Адже за умови прозорої конкуренції місто мало б можливість отримати кращу ціну та кращу якість. А так маємо те, що маємо», - зазначила представниця Громадської організації «Агенція міських ініціатив» Тетяна Романова під час прес-конференції.   Прес-конференція відбулась в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”....

Детальніше

Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?
8 грудня о 12:00 відбудеться прес-конференція «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Під час прес-конференції активісти розкажуть про те: · Наскільки ефективно місто використовує GPS-системи громадського транспорту; · Як влада уникає конкуренції при встановленні зупинок; · Скільки бюджет Чернігова втрачає через порушення приватних перевізників. Місце проведення – конференц–зала готелю «Україна» (м. Чернігів, просп.. Миру, 33). Учасники: · Тетяна Романова, координатор напрямку реформування громадського транспорту Громадської організації «Агенція міських ініціатив».- представник Управління транспорту та зв*язку (в очікуванні підтвердження);- представник Комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" (в очікуванні підтвердження) На прес-конференцію запрошуються представники ЗМІ та зацікавлена громадськість. За додатковою інформацією звертайтесь за контактами: (097) 606-70-96 Прес-конференція відбудеться в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”. ...

Детальніше

Виконання Меморандуму: пил в очі чернігівцям
Давайте підведемо підсумки сьогоднішньої сесії міської ради. На розгляд депутатам був запропонований проект рішення від двох фракцій (Демократичний Альянс Чернігів та Об'єднання "Самопоміч")щодо скасування попереднього рішення виконавчого комітету, який встановив вартість проїзду в 4,5 грн, до поки перевізники виконають належним чином Меморандум. 🔊Чому з*явився цей проект рішення?В Меморандумі на перевезення було вказано, що невиконання перевізниками своїх обов’язків дає право міській владі скасувати рішення про підвищення тарифу до 4,50 грн. Проте відбулося протилежне: при невиконанні перевізниками умов міська влада дозволила підвищити вартість проїзду. Звичайно, є деякі маршрути з достатньо чистими та охайними салонами, належним дотриманням графіків руху та нормальним рухомим складом. Це тільки підтверджує реальність виконання поставлених вимог. ⁉️Так чому ці вимоги не виконуються на більшості інших маршрутів? Досягнути змін у покращення якості послуг громадського транспорту, на які заслуговують чернігівці, можливо завдяки бажанню міської влади рухатись у цьому напрямі. Поки цього не було помітно - голосів не вистачило, щоб внести проект рішення в порядок денний. 📜Тому сьогодні від фракції Демальянс був поданий і підтриманий депутатський запит щодо проведення публічного звітування-обговорення по результатам виконання цього Меморандуму з перевізниками. Дякую ще раз тим, хто підтримував і голосував "за". Прізвища тих, хто голосував і тих, хто не мав думки взагалі ніякої з цього приводу - можна подивитись на фото з результатами голосування. ...

Детальніше

25-й маршрут: порушення зафіксовані, чи буде покарання?
В зв’язку з критичною кількістю скарг від пасажирів був проведений моніторинг роботи громадського транспорту на маршруті №25. Моніторинг проводився за моєї участі та участі представника управління транспорту та зв’язку 2 лютого в ранковий час: з 7.00 до 9.10. ...

Детальніше

25-й маршрут - це рівень політичної волі влади міста
З перших днів роботи оновленої транспортної мережі на місто звалився шквал невдоволених роботою громадського транспорту. І це є справедливо та заслужено. Люди в мороз залишаються на зупинках і з великим зусиллям потрапляють на роботу, в школу та садочок. Зокрема це стосується  нового маршруту №25, по якому була зафіксована найбільша кількість скарг. А також скарги є й на інші маршрути, робота яких суттєво погіршилась після «транспортної реформи». ...

Детальніше

Транспортна реформа по-житомирські
Поки Чернігів думає, як покращити транспортну систему міста, Житомир це робить. З перших днів роботи нової міської влади їх представники поставили собі реалістичний план на рік: центральні магістралі міста будуть вільні від маршрутних таксі, перевозити житомирян буде екологічно чистий транспорт. Міська влада обіцяла відремонтувати тролейбуси та трамваї, збільшити дохідну частину комунального підприємства та впровадити систему єдиного електронного квитка. Що з цього вдалося реалізувати і на якому етапі розвитку транспортної системи міста зараз Житомир, далі в статті. ...

Детальніше

Перевезення школярів на 26 маршруті
Перевезення школярів не обмежується по часу. Інформація про вартість проїзду для учнів розміщується у салонах транспортних засобів. ...

Детальніше

Компенсацію за пільгові перевезення отримують, а перевозити відмовляються
В цьому році тема щодо розподілу державних грошей як компенсації за перевезення пільговиків стала дуже гострою серед перевізників і мешканців міста. На початку року довго вирішували, хто ж буде компенсувати витрати перевізників − держава чи місто. В цей час перевізники відмовлялись перевозити пільговиків. В квітні цього року питання було вирішене на користь перевізників – кошти були виділені з міського бюджету. А ось питання щодо перевезення пільговиків на деяких маршрутах  не може вирішитись й досі. Вже протягом півроку продовжуються випадки відмови в безоплатному перевезенні пасажирів, що відносяться до пільгових категорій, на різних маршрутах.   ...

Детальніше

  Адміністрація сайту кілька тижнів назад на підставі отриманої скарги звернулась до Управління транспорту та зв.язку вирішити питання з роботою маршруту №43. Порушення інтервалу, графіку роботи, відсутність транспорту у вечірній час. Навіть була з цього приводу створена електронна петиція мешканців міста. В свою чергу, Управління транспорту зазначає, що буде збільшено кількість транспортних засобів на маршруті у "години пік" до 7, що забезпечує 8-12 хв, та встановлення граничного часу роботи - 21:00. Тому просимо всіх, кому важливе дане питання, проконтролювати виконання цього рішення. ...

Детальніше

Міський транспорт у Чернігові з’їжджає за кілька годин до кінця зміни
Більшість міських автобусів, які мають курсувати до 23.00-24.00, з'їжджають із маршруту до 22-ї години. Про це свідчать результати перевірки графіку роботи громадського транспорту у вечірній час. Недотримання графіку роботи громадського транспорту напряму пов’язано з наповненням міського бюджету податками. Саме це підтверджує, що заробіток водія залежить не від якісно виконаної роботи, а від кількості перевезених пасажирів у співвідношенні з виконаними рейсами на маршруті. Водії на деяких маршрутах, про які я пишу нижче, просто відмовляються їхати, поки на кінцевій зупинці не наповниться весь салон, адже робити рейс з напівпорожньою маршруткою не так вигідно. Інші ж взагалі з’їжджають з рейсу раніше часу, бо також не хочуть витрачати зайве паливо з напівпорожнім салоном. ...

Детальніше

27-й маршрут будуть обслуговувати 2 перевізника
16 лютого конкурсна комісія Чернігівської міської ради визначилася із переможцем – перевізником на маршрут №27. За рішенням комісії, маршрут розділили між собою двоє перевізників: ПрАТ «Таксосервіс» та ДП «Пассервіс». ...

Детальніше

Піврічна епопея з 27 маршрутом продовжується
Вже пройшло більше півроку з того моменту, коли закінчився строк дії договору міськвиконкому з перевізником на обслуговування маршруту №27 – ФОП Каплюк,  а він й досі обслуговує даний маршрут, але вже без договору. З липня 2015 року триває запекла боротьба за досить прибутковий маршрут міста, а результату й досі немає. ...

Детальніше

Які шанси у КП «ЧТУ» отримати новий маршрут 39а?
15 та 17 грудня 2015 року відбувся передконкурсний огляд транспортного засобу двох претендентів на обслуговування нового маршруту 39а. Нагадаю, що на засіданні координаційної ради 12 листопада начальник Управління транспорту і зв’язку Бельський О.В. запропонував створити новий маршрут №39а (Олександрівка – Лікеро-горілчаний завод), який працюватиме за старим маршрутом №27. На два маршрути №39 та 39а (одним лотом) претендентів виявилось всього два: КП «Чернігівське тролейбусне управління» та ПрАТ «Таксосервіс». Дивна ситуація по ДП «Пассервіс» та ФОП Каплюк, які навіть не подавалися та не цікавилися конкурсом,  хоча до цього в них поведінка була вкрай хвилююча і перевізники до останнього боролися за маршрут №27. ...

Детальніше

Сторінка 1 із 2 Результат 1. 20 із 29