Увійти

Ввійдіть до свого акаунту

Нік *
Пароль *
Запам'ятати мене
19 листопада 2018

Сайт громадського контролю якості пасажирського транспорту м. Чернігова

Center Ahalar            Charles Stewart          Агенція міських ініціатив

Email:
bus.chernigiv@gmail.com
Моб.тел
0976067096

You have 0 articles to compare. Do you want to see compare view now?


Порівняти

Advanced search options Advanced search options


Громадський транспорт і бюджетні кошти: як зробити систему ефективною?
В умовах автомобілізації пріоритетом для муніципалітетів є розвиток сталих способів пересування – пішки, велосипедом та громадським транспортом. За таких умов громадський транспорт має бути не соціальним способом перевезень для тих, хто не має власного автомобіля, а реальною альтернативою використання приватного автотранспорту. Таку думку озвучили активісти ГО «Агенції міських ініціатив» під час прес-конференції «Муніципально-приватне партнерство у громадському транспорті: як зробити зручними графіки руху тролейбусів і маршруток». Активісти проаналізували роботу громадського транспорту щодо дотримання графіків руху та ефективності їх використання, ефективність використання бюджетних коштів на сферу громадського транспорту та транспортної інфраструктури, а також перспективи розвитку даної сфери у Чернігові. На основі отриманих даних були підготовлені рекомендації для місцевої влади, втілення яких в життя суттєво поліпшить надання послуг пасажирських перевезень у місті. У якості інструментарію застосовуються переваги, яким громадський транспорт може мати за часом пересування, зручністю перебування, вартістю використання, безпекою та іншими параметрами у порівнянні з використанням приватного автотранспорту для міських поїздок. В чому насправді конкуренція способів переміщення? Побутує думка, що у пасажирських перевезеннях основна конкурентна боротьба розгортається між муніципальним перевізником (тролейбуси) та приватними (маршрутки). Це провокує формування багатьох дублюючих маршрутів, неузгодженість графіків руху та навіть дорожні аварії.        Насправді загальна кількість пасажирів громадського транспорту – не стала величина, при переповненості салонів, нестабільних і незручних графіках руху, інших причинах невдоволеності потенційні пасажири обирають інші способи пересування містом – приватний автомобіль, пішу ходьбу, велотранспорт. Чому вигідно розвивати громадський ...

Детальніше

Як зробити вечірній громадський транспорт зручним для всіх?
Проблема недотримання графіку руху громадського транспорту у вечірній час у Чернігові залишається актуальною вже тривалий час. Про це заявили активісти ГО «Агенції міських ініціатив» під час прес-конференції «Муніципально-приватне партнерство у громадському транспорті: як зробити зручними графіки руху тролейбусів і маршруток». В результаті чого спостерігають наступні негативні наслідки: -        Низька довіра до громадського транспорту з боку пасажирів – через нерівномірний інтервал руху, від 1-2 хвилин до 20 і більше хвилин. -        Висока собівартість перевезень у вечірній час – через невелику кількість пасажирів і, відповідно, виручки перевізників. -        Зниження соціально-економічної активності міста у вечірній час та сприяння зростанню використання приватних автомобілів.        Нинішня ситуація є неприйнятною як для пасажирів, так і для перевізників (як муніципального, так і приватних). Аналіз маршрутної мережі сполучення Узагальнено у м. Чернігів можна виділити 10 транспортних районів – кореспонденції всередині цих районів здійснюються переважно пішки і ними можна знехтувати. Відповідно до системи розселення та розміщення ключових об’єктів соціально-економічної активності можна виділити три типи транспортних районів:        - центральні: 1.Центр, 3. Рокосовського        - середні: 5. Ремзавод, 7.Масани, 9.Вокзали        - периферійні: 2.Берізки, 4.Бобровиця, 6.Автозавод, 8.Подусівка, 10.Хімпром.          Найбільш важливими для міста та привабливими для перевізників є сполучення центральних та середніх транспортних районів, водночас необхідно забезпечити і сполучення і з периферійними районами, що не є центрами тяжіння. Як приклад Майже ......

Детальніше

Муніципально-приватне партнерство у громадському транспорті: як зробити зручними графіки руху тролейбусів і маршруток
19 квітня о 16:00 відбудеться прес-конференція «Муніципально-приватне партнерство у громадському транспорті: як зробити зручними графіки руху тролейбусів і маршруток». Під час прес-конференції експерти Громадської організації «Агенція міських ініціатив» розкажуть наступне: -        Презентація результатів реалізації проекту «Громадський транспорт: використання бюджетних коштів» та напрацьованих рекомендацій; -        Як налагодити пасажирські перевезення у вечірній час: рішення; -        Варіанти ефективного запровадження монетизації пільгових перевезень у місті; -        Диференціація графіків, маршрутів та моделей розрахунків як інструмент ефективності громадського транспорту. Місце проведення – конференц–зала готелю «Україна» (м. Чернігів, просп.. Миру, 33). Час проведення: 19 квітня 2018 року о 16.00 Учасники: Тетяна Романова, координатор напрямку реформування громадського транспорту Громадської організації «Агенція міських ініціатив». Григорій Мельничук, урбаніст, транспортний експерт, м. Київ. На прес-конференцію запрошуються представники ЗМІ та зацікавлена громадськість. За додатковою інформацією звертайтесь за контактами: (097) 606-70-96 Прес-конференція проводиться Громадською організацією "Агенція міських ініціатив" в рамках реалізації проекту "Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів" за фінансової підтримки Міжнародного фонду "Відродження". ...

Детальніше

Чи реально зробити громадський транспорт зручним у Чернігові?
28 березня о 14:00 у прес-центрі «Чиста політика» відбувся круглий стіл на тему «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові?». На заході були присутні як перевізники міста, так і компетентні експерти: -      урбаніст, транспортний експерт з Києва Григорій Мельничук; -      координатор напрямку реформування громадського транспорту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» Тетяна Романова; -      начальник Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради Олександр Рижий; -      заступник начальника Управління транспорту, транспортної інфраструктури та зв’язку Чернігівської міської ради Наталія Сікач; -      депутат Деснянської районної у місті Чернігові ради Ігор Полуян. Під час круглого столу було обговорено наступні питання: •    Як налагодити пасажирські перевезення у вечірній час: аналіз ситуації та рішення? •    Що таке «Тактовий розклад» і чому він потрібен? •    Як ефективно запровадити монетизацію пільгових перевезень у місті? Розпочала захід Тетяна Романова, яка зазначила, що круглий стіл проводиться в рамках реалізації проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів» у Чернігові, що реалізується за підтримки Міжнародного фонду «Відродження», за яким було проаналізовано роботу громадського транспорту в цілому та дотримання графіків руху у вечірній час окремо на Масанах, чому допомагав столичний експерт Григорій Мельничук. Транспортний експерт Григорій Мельничук доповів про результати аналізу та його висновки і рекомендації: Дублювання маршрутів, нерівномірний графік руху громадського транспорту на прикладі мікрорайону «Масани», призводить до постійного недотримання графіку руху та хаосу ......

Детальніше

Як ефективно запровадити монетизацію пільгових перевезень у місті?
Кабінет міністрів від 14 березня затвердив монетизацію пільг у всіх видах міського, приміського та міжміського транспорту. Уряд доручив обласним адміністраціям і Київській міській адміністрації визначити суму виплат у розмірі не менше середньої вартості 30 поїздок у громадському транспорті, запрацювати це все має через 2 місяці - вже в середині травня. Про це говорили під час Круглого столу «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові».   Скорочення пільг у міському громадському транспорті - процес, який триває вже досить довго, і ця постанова уряду анонсована ще в листопаді минулого року. Точкою відліку можна визначити Закон України від 28 грудня 2014 року «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність деяких законодавчих актів України» щодо надання пільгового проїзду деяким категоріям громадян», який запрацював 1 червня 2015 року. Документом було істотно скорочено державний перелік пільговиків, а визначення їх категорій, по суті, було передано муніципалітетам. Насправді центральна влада поставила муніципалітети перед вибором - соціальний захист або економіка. Різні міста обрали різну тактику, що, втім, обумовлено їх розмірами і специфікою. Найбільш інертними виявилися мегаполіси та великі міста - у них навіть після закону 2015 року часто зберігається безкоштовний проїзд пенсіонерам за віком - найбільша категорія пільговиків. Разом з іншими категоріями складалася ситуація, коли майже половина населення мала право на безкоштовний проїзд: навіть офіційні статистичні дані про частку вигідних пасажирів досягали до 70%. Тим не менш міста шукали різні способи скорочення перевезень пільговиків або хоч якогось їх врегулювання. Популярний захід - обмеження дії пільги у часі, тільки в непікові години (наприклад, з 10 до 16), щоб зменшити навантаження на транспорт в години пік. Такий захід прижився в Івано-Франківську, був скасований двома судами у Львові, нещодавно введено і швидко ......

Детальніше

Що таке «Тактовий розклад» і чому він потрібен?
Встановлення GPS-навігаторів на рухомому складі з публічним онлайн-доступом до них, інформування пасажирів про час до прибуття наступної одиниці рухомого складу кожного маршруту за допомогою інформаційних табло на зупинках та інформування про похвилинні графіки руху на зупинках громадського транспорту є дієвими способами підвищення привабливості громадського транспорту (і, відповідно, збільшення пасажиропотоку), однак найбільш ефективним, особливо у непікові і особливо вечірні години заходом у цій справі є запровадження тактового розкладу. Про це під час Круглого столу «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові» заявили активісти. Круглий стіл організований в рамках проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів», що реалізується Громадською організацією «Агенція міських ініціатив» за рахунок Міжнародного фонду «Відродження». До Круглого столу долучились представники Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради, транспортний експерт з Києва Григорій Мельничук, громадська діячка Тетяна Романова, представники перевізників та громадськість. Принцип тактового розкладу дуже простий – графіки руху громадського транспорту повторюються щогодини за певними простими правилами: наприклад, кожні 10, 15, 20, 30 чи 60 хвилин. Це значно спрощує запам’ятовування – а отже пасажири можуть завчасно керувати своїм часом і виходити до зупинки незадовго до відправлення. Тактовий розклад – це адміністративний захід, що не потребує додаткових витрат. Збільшення тривалості обороту тролейбусів (до кратної кількості хвилин) є незначним і не вплине суттєво на тривалість робочого часу водіїв, в той же час довжина оборотного кола, а, отже, і енергоспоживання, лишається незмінним. Також тактовий розклад за умови дотримання графіків руху (за допомогою єдиного диспетчерського центру та GPS-навігаторів) дозволяє здійснювати синхронізацію ......

Детальніше

Як забезпечити надійність роботи громадського транспорту у вечірній час?
Дублювання маршрутів, нерівномірний графік руху громадського транспорту на прикладі мікрорайону «Масани», призводить до постійного недотримання графіку руху та хаосу в сфері громадського транспорту. Про це заявили активісти під час круглого столу «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові». Активісти Громадської організації «Агенція міських ініціатив» проаналізували роботу громадського транспорту у вечірній час 19 лютого 2018 року (час: 19.00 до 24.00) і прийшли до висновку, що графіки роботи більшості маршрутів є неефективними і не зручними, як для пасажирів так і для перевізників. Було проаналізовано комунальний транспорт і приватний. Проблематика вечірнього сполучення 1. Нерівномірний інтервал руху – від 1-2 хвилин до 20 і більше хвилин очікування – як наслідок низька довіра до громадського транспорту з боку пасажирів 2. Низька наповненість салонів громадського транспорту – як наслідок величезна собівартість вечірніх перевезень для перевізників Нинішня ситуація є неприйнятною як для пасажирів, так і для перевізників (як муніципального, так і приватних). Напрямки транспортного сполучення Майже повністю сполучення житлового масиву Масани здійснюється через проїзд під Північним залізничним мостом з виїздом на вулицю Незалежності. Лише маршрутне таксі №35 сполучає центр міста та Масани через Стару та Нову Подусівку. Враховуючи вкрай низьку завантаженість цього напрямку, у дослідженнях він не враховуються. В напрямку центру міста та інших районів з житлового району Масани існує магістральних два виїзди – через вулиці Любецьку (до центру міста та далі до вокзалу) та Козацьку (до житлового району Рокосовського та до центру міста). Кожен з цих виїздів обслуговується тролейбусами та маршрутними таксі, маршрути яких значною мірою дублюються.        Виїзд Любецька – Центр: Тролейбусний маршрут №6 сполучає мікрорайон «Масани» з ......

Детальніше

Як забезпечити надійність роботи громадського транспорту у вечірній час?
Дублювання маршрутів, нерівномірний графік руху громадського транспорту на прикладі мікрорайону «Масани», призводить до постійного недотримання графіку руху та хаосу в сфері громадського транспорту. Про це заявили активісти під час круглого столу «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові». Активісти Громадської організації «Агенція міських ініціатив» проаналізували роботу громадського транспорту у вечірній час 19 лютого 2018 року (час: 19.00 до 24.00) і прийшли до висновку, що графіки роботи більшості маршрутів є неефективними і не зручними, як для пасажирів так і для перевізників. Було проаналізовано комунальний транспорт і приватний. Проблематика вечірнього сполучення 1. Нерівномірний інтервал руху – від 1-2 хвилин до 20 і більше хвилин очікування – як наслідок низька довіра до громадського транспорту з боку пасажирів 2. Низька наповненість салонів громадського транспорту – як наслідок величезна собівартість вечірніх перевезень для перевізників Нинішня ситуація є неприйнятною як для пасажирів, так і для перевізників (як муніципального, так і приватних). Напрямки транспортного сполучення Майже повністю сполучення житлового масиву Масани здійснюється через проїзд під Північним залізничним мостом з виїздом на вулицю Незалежності. Лише маршрутне таксі №35 сполучає центр міста та Масани через Стару та Нову Подусівку. Враховуючи вкрай низьку завантаженість цього напрямку, у дослідженнях він не враховуються. В напрямку центру міста та інших районів з житлового району Масани існує магістральних два виїзди – через вулиці Любецьку (до центру міста та далі до вокзалу) та Козацьку (до житлового району Рокосовського та до центру міста). Кожен з цих виїздів обслуговується тролейбусами та маршрутними таксі, маршрути яких значною мірою дублюються.        Виїзд Любецька – Центр: Тролейбусний маршрут №6 сполучає мікрорайон «Масани» з ......

Детальніше

ПРЕС-АНОНС Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові 28 березня о 14:00 відбудеться круглий стіл «Чи реально зробити громадський транспорт зручним та безпечним у Чернігові?». Під час круглого столу планується обговорення наступні питання: Як налагодити пасажирські перевезення у вечірній час: аналіз ситуації та рішення; Що таке «Тактовий розклад» і чому він потрібен? Як ефективно запровадити монетизацію пільгових перевезень у місті? Місце проведення – прес центр «Чиста політика» (м.Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 6А, 2й поверх). Час проведення: 28 березня 2018 року о 14.00 Учасники: Григорій Мельничук, урбаніст, транспортний експерт, м. Київ; Тетяна Романова, координатор напрямку реформування громадського транспорту Громадської організації «Агенція міських ініціатив»; Черненко Андрій Валентинович, заступник міського голови (уточнюється); Олександр Рижий, начальник Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради (уточнюється); Лавренюк Дмитро Олександрович, начальник КП «Чернігівське тролейбусне управління» (уточнюється); Перевізники міста. На круглий стіл запрошуються представники ЗМІ та зацікавлена громадськість. За додатковою інформацією звертайтесь за контактами: (097) 606-70-96 Круглий стіл проводиться в рамках реалізації проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження». ...

Детальніше

Скільки коштує уніформа для водіїв у Чернігові?
Наявність уніформи мала б сприяти підвищенню культури обслуговування в громадському транспорті, ідентифікації автотранспортного підприємства і водія/кондуктора. З прийняттям нового договору на пасажирські перевезення, з’явилась нова вимога до абсолютно всіх перевізників міста – це уніформа для водіїв та кондукторів. Причому це мав би бути єдиний зразок форми водіїв міських автобусних маршрутів в усіх транспортних засобах, незалежно від типу. Представники Агенції міських ініціатив в рамках реалізації проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проаналізували сьогоднішню ситуацію з дотриманням умов договору та скільки було витрачено коштів з міського бюджету на уніформу для водіїв. По факту на сьогодні тільки два перевізники дотримуються даної вимоги і змогли забезпечити уніформою своїх водіїв. Решта – чи то «неспроможні» на таку «розкіш», чи то просто таким чином проявляють свою неповагу і до свого персоналу, і до пасажира. Хоча всі перевізники зобов’язались виконувати цю вимогу, підписавши договір на перевезення. Дещо з історії… Ще в січні 2017 року було проведено ряд конкурсів на всі маршрути міста та підписані нові договори на перевезення з 13-ма перевізниками Чернігова. В цих договорах прописано ряд нових умов, за якими дві сторони домовились працювати. Однією з вимогою в новому договорі стало забезпечення уніформою водіїв та кондукторів в усьому громадському транспорті за єдиним зразком, який мало б розробити профільне управління. На жаль, Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради тоді ще з начальником Горбанем Ю.В. не спромоглися запропонувати перевізникам єдиний зразок. Тут й почалась плутанина. Хто, що з перевізників собі придумав – то й вдягли на водія. В кращому випадку це була футболка, в гіршому – жарка, незручна та дуже яскрава жилетка. З приходом холодів, ......

Детальніше

Що таке розклад руху громадського транспорту у Чернігові?
Можливість впровадження електронного квитка у міському пасажирському транспорті Чернігова як у переважної частини населення, так і у транспортних експертів викликає певний скепсис. Попри перспектив електронного квитка, наближення громадського транспорту у Чернігові до таких категорій, як «безпечний» та «комфортний» дуже і дуже повільне. Справа в тому, що в місті залишилась купа проблем з транспортом, які накопичувались десятиліттями. І тільки впровадження електронного квитка не вирішить всі проблеми. В цій статті поговоримо саме про комфорт під час перевезень. Однією з причин відсутності комфортних умов у користуванні громадським транспортом є відсутність зручного та зрозумілого (а в більшості випадків - хоча б якогось) розкладу руху. Отже, давайте пройдемось по тому, що Чернігів має у цьому розрізі. Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Зараз розклад руху муніципального громадського транспорту в Чернігові (тролейбуси) можна подивитися онлайн на сайті КП «ЧТУ». Але він не позначений для кожної конкретної зупинки. Приватні перевізники Що стосується приватних перевізників, то серед 13 перевізників тільки у одного в салонах транспортних засобів знаходиться розклад руху громадського транспорту. Це – ФОП Корень (маршрут №15 та 1). На цьому список закінчується. Електронні табло на зупинках громадського транспорту У Чернігові облаштовано поки 4 зупинки громадського транспорту електронним табло з інформацією про час руху. Окрім цього, на останній сесії міської ради (28 лютого 2018 року) депутатами було підтримано виділення коштів з міського бюджету у розмірі 1,5 млн. грн на встановлення електронних табло на зупинках громадського транспорту. На жаль, у документі не було вказано орієнтовну кількість табло на цю суму. Але за даними Прозоро є більш-менш актуальна інформація, що ціна на електронні табло - 49 500 грн за одиницю. Тому, за цими даними не важко порахувати, що на ......

Детальніше

Права пасажирів: як захистити свої права в громадському транспорті?
Якщо ви стали свідком будь-якого порушення чи то з боку водія громадського транспорту, чи то кондуктора чи взагалі перевізника, ви маєте право звернутися до відповідних контролюючих органів. Представники Громадської організації «Агенція міських ініціатив» підготували коротку інструкцію, як діяти, якщо ви стали свідком порушення в громадському транспорті. Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради (якщо це перевезення в межах міста). 14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 50 Тел.: (0462) 675-503, 671-887, 67-53-73 Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. document.getElementById('cloak788f4929e73492084087b9164d57dfd3').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy788f4929e73492084087b9164d57dfd3 = 'transport' + '@'; addy788f4929e73492084087b9164d57dfd3 = addy788f4929e73492084087b9164d57dfd3 + 'chernigiv-rada' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua'; var addy_text788f4929e73492084087b9164d57dfd3 = 'transport' + '@' + 'chernigiv-rada' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua';document.getElementById('cloak788f4929e73492084087b9164d57dfd3').innerHTML += ''+addy_text788f4929e73492084087b9164d57dfd3+'';    Якщо водій палить або розмовляє за кермом, якщо відбувається систематичне недотримання графіку руху громадського транспорту (особливо у вечірній час), якщо автобус на лінії не відображається в системі gps-моніторингу, якщо автобус має незадовільний санітарно-естетичний стан салону – про всі ці порушення сміливо звертайтесь до профільного управління. До речі, за не усунення всіх цих недоліків передбачається стягнення штрафних санкцій з перевізника. Департамент економічного розвитку Чернігівської облдержадміністрації (автобусні маршрути 135 та 160) 14000, м. Чернігів, вул. Шевченка, 7, тел. (0462) 675-694, Електронна адреса: //Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. document.getElementById('cloak4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd = 'der_post' + '@'; addy4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd = addy4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd + 'cg' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua'; var addy_text4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd = 'der_post' + '@' + 'cg' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua';document.getElementById('cloak4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd').innerHTML += ''+addy_text4e66745dbcb29269a29948fabaf5a0cd+''; /">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. document.getElementById('cloak76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4 = 'der_post' + '@'; addy76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4 = addy76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4 + 'cg' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua'; var addy_text76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4 = 'der_post' + '@' + 'cg' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua';document.getElementById('cloak76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4').innerHTML += ''+addy_text76705a5b42c43f0a304863ceb8c5fdb4+''; Управління Укртрансбезпеки в Чернігівській області, яке напряму відповідає за безпеку пасажирських перевезень Вул. П.ятницька, 39, м. Чернігів, 14000, Телефон:  (0462) 777-489, (0462) 777-480 Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. document.getElementById('cloak5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5 = 'chemihiv' + '@'; addy5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5 = addy5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5 + 'dsbt' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua'; var addy_text5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5 = 'chemihiv' + '@' + 'dsbt' + '.' + 'gov' + '.' + 'ua';document.getElementById('cloak5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5').innerHTML += ''+addy_text5409eb2e81c9b50524ace92411a818d5+''; Представники Укртрансбезпеки мають право перевірити ліцензію перевізника, дозвільні документи, відповідність матеріально-технічної бази. На зафіксовані порушення вони можуть накласти штрафні санкції. 4) Поліція ((0462)619-911, вул. Шевченка, 13). До функцій патрульної поліції відноситься також контроль за безпекою дорожнього руху під час пасажирських перевезень. Тому, якщо ви стали ......

Детальніше

Чи існує громадський транспорт увечері – розбирались активісти у Чернігові
Не так давно на весь міський громадський транспорт у Чернігові була встановлена система GPS-моніторингу. Це суттєво поліпшило пасажирські перевезення в розрізі зручності очікування громадського транспорту для пасажирів. Тепер за допомогою даної системи можна легко зрозуміти, чи варто чекати на транспорт чи краще йти пішки. Однак, на жаль, скарг на незадовільну роботу перевізників надходить ще багато. Справа в тому, що далеко не всі приватні перевізники, котрі обслуговують левову частину міських маршрутів, сумлінно ставляться до виконання своїх обов’язків. Вигравши конкурс на право перевезення пасажирів, деякі з них чомусь відразу починають страждати на «амнезію» – забувають про свої обов’язки, котрі прописані в угодах. Забувають про те, що графік роботи маршрутів необхідно дотримуватись й у вечірній час, і у вихідні дні. Забувають про те, з яким інтервалом має працювати міський транспорт. Про це свідчать постійні скарги на незадовільну роботу перевізників від мешканців Чернігова. Але не одними скаргами. Окрім цього, люди активно користуються й сучасними інструментами: суттєва кількість скарг було зареєстровано через електронні петиції, повідомлення у Фейсбуці, дзвінки в міський колл-центр та інше. Але ситуація, на жаль, не покращується. Ось, до прикладу, текст однієї з електронних петицій: «Подивіться ввечері DozoR city. Наприклад, транспорт на мікрорайон Масани. О 21:30 в дорозі 2 маршрутки №20, 1 – №15, 1 – №21, 1 – №23 та один тролейбус №6. О 22:30 в дорозі лише 2 маршрутки №20 і все. Впевнений, на інших маршрутах не краще. Тобто після 21:00 всі повинні сидіти дома? Зранку з мікрорайону не виїдеш. Населення району зростає, а транспорту не додається. Впевнений, керівництву Чернігова треба щось робити з транспортом у місті», – пише автор петиції Геннадій Лозицький. Факти говорять самі за себеВ минулому місяці ми провели аналіз щодо роботи деяких маршрутів громадського транспорту через систему......

Детальніше

У 2017 році бюджет Чернігова перетнув позначку у 2 мільярди гривень. Звідки беруться кошти,скільки і куди їх потім спрямовується - дивіться у нашій інфографіці. Бюджет розвитку Чернігова, станом на початок грудня 2017, складає 254 млн гривень. На благоустрій передбачено 292 мільйони. У 2017 році у Чернігові заплановано побудувати більше 100 зупинкових комплексів, котрі коштують від 150 до 200 тис. грн за одиницю, облаштування дитячих майданчиків та купівля нових тролейбусів.  У вересні відбуломя голосування за проекти бюджету участі, тобто за ті, які запропоновані кимось з самих жителів Чернігова. Будь хто прописаний у Чернігові може віддати свій голос за одного з учасників, а проекти-переможці отримають фінансування з міської казни. Зробити свій вибір можна через веб-платформу «Громадський проект», зареєструвавшись з використанням технології BankID, або через електронну пошту та скан паспорту, заповнивши бланк (голосувати можна тільки особисто)....

Детальніше

Все, що потрібно знати про бюджет - акція у Чернігові
Уже завтра, 26 жовтня, ГО «Агенція міських ініціатив» спільно з громадським партнерством «За прозорі місцеві бюджети» в рамках інформаційної акції «Знай як впливати на свій бюджет» поширить буклети про державний та місцевий бюджети. Буклети містять інформацію про принципи формування та розподілу державного та місцевого бюджетів: обсяг, джерела наповнення та напрямки витрат. Матеріали підготовлені в рамках проекту «Все, що потрібно знати про бюджети», що реалізовується за підтримки Фонду «Східна Європа». ...

Детальніше

Неодноразово чернігівцям за минулий рік доводилось скаржитись на те, що водії міських автобусів, усупереч вимогам закону, не хочуть брати пасажирів пільгових категорій. Певно, багато хто з вас також стикався з явно незаконними діями цих перевізників. Наприклад, коли водій, помітивши на зупинці громадського транспорту пільговика, навмисно не зупиняється на зупинці. Або ж просто безпідставно відмовляє пасажиру пільгової категорії у безкоштовному проїзді. Окрім цього, існує проблема й з боку пасажирів – зловживання своїми правами та відсутність розуміння цінності даної можливості. З метою створення ефективного механізму пільгових перевезень для всіх сторін експерти національного рівня разом з представниками Громадської організації «Агенція міських ініціатив» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проведуть дослідження в сфері даного питання та напрацюють конкретні механізми рішення. Ситуація з пільговиками У Чернігові станом на 2017 рік понад 85 тис. осіб мають пільги на проїзд в громадському транспорті. Фактично їх перевезення на автобусних маршрутах в межах міста у цьому році здійснювались коштом міста. До 2016 року компенсація відповідно до Бюджетного кодексу України здійснювалась за рахунок субвенції з державного бюджету. Сам механізм компенсації за пільгові перевезення не є ефективним, оскільки він ніяк не мотивує перевізників дотримуватись умов роботи. А водій, в свою чергу, теж зацікавлений у тому, щоб не взяти пільговика. Окрім цього, в такій схемі завжди присутня корупційна складова, котра заважає всім сторонам добросовісно виконувати свої обов’язки.   Автотранспорт Як вже зазначалось, починаючи з 2016 року державна компенсація не відбувається за перевезення пасажирів пільгових категорій. І цим питанням почало займатись місто. Компенсація з міста відбувається за фактичною кількістю перевезених пільговиків. Дану інформацію надають перевізники. Звісно, що вона буде досить орієнтовною, адже точної ......

Детальніше

Система моніторингу громадського транспорту Чернігова потребує термінового налагодження
Система моніторингу громадського транспорту, яку встановили 2017 року у Чернігові, коштувала місту 217 510 грн за 100 транспортних одиниць. Наразі вона потребує або ж сервісного обслуговування у рамках 12-місячного терміну безкоштовної гарантії, або ж підвищення відповідальності з боку перевізників. Про це заявили активісти під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Активісти проаналізували роботу громадського транспорту за допомогою системи моніторингу 5 грудня 2017 року (час: 15:45 – 16:00) і прийшли до висновку, що майже на всіх міських маршрутах не вистачає необхідної кількості транспортних засобів. Тобто на 20-30%, як мінімум, менше транспортних засобів на лінії, аніж це зазначено в договорі. Зі слів перевізників, це проблема в компанії «Дозор». Тож, виходить, що більшість систем спостереження у громадському транспорті потребує ремонту, або навіть заміни, через неповноцінне функціонування gps-системи. Було окремо проаналізовано комунальний транспорт і окремо приватний. № маршруту Фактична кількість на лінії Кількість транспорту за договором Маршрут №1 11 12 Маршрут №2 0 1 Маршрут №2А 1 1 Маршрут №3 5 8 Маршрут №5 2 2 Маршрут №7 7 10 Маршрут №8 8 8 Маршрут №9 1 2 Маршрут №11 5 8 Маршрут №12 18 20  Маршрут №14 5 8 Маршрут №15 12 12 Маршрут №16 6 7 Маршрут №17 7 8 Маршрут №18 1 1 Маршрут №20 11 14 Маршрут №21 5 10 Маршрут 22 і №22А 0 1 Маршрут №23 4 4 Маршрут №24 5 6 Маршрут №24А 2 2 Маршрут №25 17 20 Маршрут №26 11 16 Маршрут №27 9 10 Маршрут №30 16 20 Маршрут №33 8 8 Маршрут №35 6 10 Маршрут №37 4 10 Маршрут №39          4 10 Маршрут №42 9 10 Маршрут №43 6 8 Маршрут №44 7 8 Маршрут ...

Детальніше

Наскільки поповнився міський бюджет через систему штрафів?
За майже рік дії системи штафів було складено 57 актів на порушення з боку перевізників на суму майже 16 тисяч грн. Про це заявили активісти під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Як відомо, перевізники, котрі систематично порушують права пасажирів під час перевезення, мають понести фінансове покарання. Саме з таким нововведенням був прийнятий договір на перевезення з кожним перевізником в січні 2017 року. До переліку порушень відносяться такі як: невиконання розкладу руху, особливо в вечірній час, відсутність уніформи у водіїв, порушення санітарно-естетичного і технічного стану салону, вихід на лінію транспорту без gps-трекеру. За 11 місяців дії системи штрафів представники Управління транспорту за зв’язку міськради склали 57 актів на сплату штрафу за порушення з боку перевізників на суму 15 810 грн. Цікаво, що найбільшими порушниками серед 13 перевізників виявились два підприємства, котрі обслуговують найбільшу кількість маршрутів у місті: ДП «Пассервіс» та ТОВ «Пассервіс-Люкс» (42 актів). Друге місце серед перевізників-порушників займає ТОВ «Пасавто-ЛТД» - 11 актів. 4 акти були виписані ПП «ЧАК плюс». До речі, за словами Управління транспорту та зв’язку, всі акти були «погашені». Прес-конференція відбулась в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”....

Детальніше

9 млн. грн заробив соратник міського голови Чернігова за встановлення зупинок громадського транспорту
У 2017 році на рахунки фірми ТОВ «Селвис» було перераховано без тендеру 3 млн. грн за встановлення скляних зупинок громадського транспорту. Всього було укладено 59 договорів на загальну суму 9 млн. грн. Про це під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти» заявили активісти. 59 договорів на встановлення 59 зупинок за 9 млн. грн було укладено із ТОВ «Селвис», яка є компанією соратника мера Чернігова - Масленнікова Сергія Геннадійовича. За даними державного реєстру, засновницею фірми є дружина Месленнікова. Вартість зупинок, які були встановлені у Чернігові, складає 111 808 грн за 4-метрову зупинку, 153 108 грн за 6-метрову та 208 548 грн. за 8-метрову. Варто зазначити, що вандали уже встигли розбити близько чотирьох зі встановлених скляних зупинок. Як прокоментував міцність зупинок громадського транспорту заступник міського голови Олександр Ломако під час ефіру на телеканалі «Новий Чернігів» 7 лютого 2017 року: «Зупинки матимуть досить міцне скло, не китайське - 10 мм., яке дуже важко розбити». «В даній ситуації не зрозуміло, чому договори на зупинки укладені без проведення конкурентних процедур. Адже за умови прозорої конкуренції місто мало б можливість отримати кращу ціну та кращу якість. А так маємо те, що маємо», - зазначила представниця Громадської організації «Агенція міських ініціатив» Тетяна Романова під час прес-конференції.   Прес-конференція відбулась в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”....

Детальніше

Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?
8 грудня о 12:00 відбудеться прес-конференція «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?». Під час прес-конференції активісти розкажуть про те: · Наскільки ефективно місто використовує GPS-системи громадського транспорту; · Як влада уникає конкуренції при встановленні зупинок; · Скільки бюджет Чернігова втрачає через порушення приватних перевізників. Місце проведення – конференц–зала готелю «Україна» (м. Чернігів, просп.. Миру, 33). Учасники: · Тетяна Романова, координатор напрямку реформування громадського транспорту Громадської організації «Агенція міських ініціатив».- представник Управління транспорту та зв*язку (в очікуванні підтвердження);- представник Комунального підприємства "Чернігівське тролейбусне управління" (в очікуванні підтвердження) На прес-конференцію запрошуються представники ЗМІ та зацікавлена громадськість. За додатковою інформацією звертайтесь за контактами: (097) 606-70-96 Прес-конференція відбудеться в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”. ...

Детальніше

Сторінка 1 із 3 Результат 1. 20 із 41